مرکز فروش عمده ریسه شلنگی تک لاین و دولاین با گارانتی در لاله زار

 کجا ریسه شلنگی بخرم؟

  • مرکز فروش انواع ریسه شلنگی تک لاین و دولاین، در لاله زار تهران
  • خرید انواع ریسه با گارانتی .

 

 

برای خرید این ریسه های شلنگی با شماره 09194910768 آقای رضایی تماس بگیرید.


درباره ریسه های شلنگ و …
امروزه ریسه های LED/SMD کاربرد فراوانی در نورپردازی داخلی و خارجی منازل مسکونی و مکان های تجاری دارند. از این نوع ریسه ها برای روشنایی، نورپردازی و اجرای نورمخفی در راویزهای سقفی و کناف، دور تابلوها، دور پنجره ها، دور کتیبه ها، روشنایی پله ها، حواشی جداول، ساخت المان های نوری شهری و آذین بندی محیط های داخلی و خارجی استفاده می شود. ریسه را در فواصل یک متر به یک متر می توان جدا نمود. برای هر برش یک سوکت کانکتور 220 ولت مورد نیاز است که در بسته بندی این محصول تعداد 10 عدد سوکت کانکتور 220 ولت وجود دارد. نصب این نوع ریسه ها آسان است و نیاز به تخصص خاصی ندارد فقط بایستی دقت شود که ریسه از قسمت های مخصوص برش (در فاصله یک متر به یک متر) برش داده شود.


انواع شلنگ های نوری

شلنگ های نوری دو دسته بندی کلی دارند که شامل ریسه های ال ای دی و اس ام دی می شود و هر یک از این دسته بندی ها انواع مختلفی دارند. چیزی که در همه آن ها مشترک است شکل ریسه ای و شلنگی آن هاست و تقریبا کاربرد های یکسانی دارند اما متناسب با جنس و مدلشان ممکن است در مکان ها مختلفی استفاده شوند.
ریسه های اس ام دی بر اساس ابعاد چیپ خود دسته بندی خاصی دارند که با همین عدد چیپ مشخص می شود، چیپ ال ای دی هر قدر بزرگ تر باشد نور بیشتر خواهد بود.


ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دو لاین چیست؟

یکی از انواع ریسه های اس ام دی با عدد ۵۷۳۰ مشخص می شود و از پرنورترین ریسه های موجود در بازار است، در واقع ریسه ۵۷۳۰ وقتی در سه لاین تولید می شود پرنورترین ریسه موجود در بازار به حساب می آید.
برای ایجاد نورمخفی در فضا و جنبه های تزئینی مختلف این ریسه ها کاربرد فراوانی دارند و با مصرف برق کمتر و طول عمر بیشتر از محصولات با کیفیت روشنایی به حساب می آیند.
حلقه های این ریسه ها صدمتری هستند و می توان هر یک متر از آن ها را جدا کرد.

ریسه های ۵۷۳۰ در شکل های تک لاین دولاین و سه لاین تولید می شوند که هرچه تعداد لاین بیشتر می شود نور ریسه ها بیشتر می شود و البته تراکم لامپ های ریسه هم اهمیت دارد.


تنوع رنگ ریسه ۵۷۳۰ دولاین

این نوع از ریسه ها که طول عمر بالایی هم دارند، قطر 1.2 سانتری متری دارند و در هر متر مصرفی 9 واتی دارند، در آن ها از مدار و سیم مسی استفاده می شود و پوشش آنها از جنس سیلیکون ip68 می باشد.
ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دو لاین در رنگ های سفید ، زرد، قرمز، آبی، سبز ،بنفش ، پرتقالی ، انبه ای و …  تولید می شود و در منازل، مکان های اداری و فضاهای تفریحی مثل سینما و کافی شاپ و هتل و… استفاده می شود، البته بهترین کاربرد برای آن ها نورمخفی در راه پله ها، سقف خانه ها و نورپردازی مخفی در نمای ساختمان هاست.


استفاده و نصب ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دو لاین

این ریسه ها را باید دور از دسترس کودکان نصب کنید و از درپوش های مناسب برای انتهای ریسه استفاده کنید تا خطر برق گرفتگی وجود نداشته باشد.
از ایجاد قوس در ریسه جلوگیری کنید و آن را طوری استفاده کنید که بر اثر وزن خم نشود.

اگر دو ریسه را می خواهید کنار هم استفاده کنید نباید کمتر از ۲.۵ سانتی متر فاصله داشته باشند، زیرا گرمای آن ها به یکدیگر می رسد و باعث کاهش عمر ریسه ها می شود.

از ابزارهای فلزی یا تیز برای ثابت نگه داشتن و وصل کردن ریسه ها استفاده نکنید زیرا به ریسه آسیب می زنند و باعث ایجاد اتصالی می شوند.
ریسه ها را در حالت روشن نپوشانید.

هنگام نصب هرگز دوشاخه ریسه را به برق وصل نکنید.
این نوع ریسه ها قابلیت استفاده در آب را ندارند و نباید در محیط های قابل انفجار از آن ها استفاده کرد.
هنگام نصب ریسه ها برای انعطاف پذیر شدن آن ها قبل از شروع کارتان آن ها را مدتی به برق زده و روشن کنید تا گرم شوند و انعطاف پذیری بیشتری در نصب داشته باشند.
دمای کارکرد این ریسه ها از ۲۰- تا ۴۰+ درجه سانتیگراد است.


تفاوت ریسه ۵۷۳۰ با ریسه ۵۰۵۰ و ریسه ۳۰۱۴

همانطور که گفته شد این عددها نشان دهنده ابعاد چیپ هستند و هرچه عدد بزرگ تر باشد ریسه پرنورتری خواهیم داشت، پس در مقایسه این سه ریسه اولین چیزی که می توان به آن اشاره کرد این است که ریسه ۵۷۳۰ پرنورتر است.
انواع ریسه های مختلف تقریبا کابردهای یکسانی دارند، ریسه های ۳۰۱۴ نور شفافی دارند و به سادگی نصب می شوند، به ترانس نیاز ندارند، انعطاف پذیری بالایی دارند و به هر اندازه که بخواهید می توانید آن ها را برش دهید، مانند دیگر انواع ریسه ها برای نورپردازی ها و نورمخفی کاربرد زیادی دارد.
ریسه های ۵۰۵۰ بیشتر در رستوران ها، تالارها، مراکز خرید و مراکز تفریحی، فضای سبز و سایر مکان ها کاربرد دارند، این نوع ریسه هم نیازی به ترانس ندارد و به سادگی نصب می شود، مقاومت بالاتری در مقابل برف و باران دارد، عمر بیشتری دارد و البته در استفاده از این ریسه ها می توان منبع روشنایی مستقیم را حذف کرد.
ریسه های ۵۷۳۰ پرنورتر هستند و البته باید از برخورد آب با آن ها جلوگیری کرد. از این ریسه ها در همه جا استفاده می شود چون انعطاف پذیر هستند و در سایزهای مختلف می توان آن ها را برید.
علاوه بر مکان های مختلف از این ریسه ها در کامپیوترها، اسباب بازی ها و آلاچیق ها هم استفاده می شود.

مزایای شلنک نوری ۵۷۳۰

این ریسه ها مصرف برق پایین و طول عمر بالایی دارند.
از این ریسه ها در سایزهای مختلف می توان استفاده کرد و قابلیت نصب در مکان های مختلف را دارند.
نور شفاف و درخشان این ریسه ها بیشتر از نور سایر مدل هاست.
به شکل تک لاین دو لاین و سه لاین تولید می شوند که دست خریدار را برای انتخاب باز نگه می دارد.


مشخصات

وزن
۶۰۰۰ گرم
تعداد LED
۱۲۰ عدد
ولتاژ
۲۲۰ ولت
فرکانس
۵۰ هرتز
جنس محافظ
پلاستیک
زاویه نوردهی
۱۵۵
شکل
سقفی
زیرکابینتی
ریسه
سایر توضیحات
دارای ۱۰ سوکت کانکتور ۲۲۰ ولت
قابلیت برش ریسه به متراژ دلخواه (ضریبی از یک متر)
طول عمر
۳۰۰۰۰ ساعت
میزان روشنایی
۳۲۰۰ لومن

 

 

بررسی اجمالی

در مورد این نقد و بررسی بگذارید

//