پارسیان تولید کننده سینی کابل برای پروژه‌های صنعتی و ساختمانی

چکیده : ساخت سینی کابل بر اساس برترین متریال و بروزترین تکنولوژی و دستگاه‌ها در شرکت سینی کابل پارسیان انجام می‌شود.

 

پیش بینی‌های به عمل آمده از بازار جهانی سینی کابل حاکی از آن است که تا سال 2028 این بازار به رشدی برابر 3.8 میلیارد دلار برسد؛ که دلیل این امر را می‌توان: افزایش تقاضا در صنعت ساخت و ساز، رشد شهرنشینی و افزایش سرمایه گذاری در زیرساخت‌های صنعتی دانست.

سینی کابل پارسیان تولید کننده سینی کابل در بازار لاله زار تهران است، که با توجه به اهمیت استفاده و تقاضای سینی برق، ساخت سینی کابل را بر اساس برترین متریال و بروزترین تکنولوژی به انجام می‌رساند. برای آشنایی بیشتر با تولید کننده برتر سینی کابل ایران لطفا تا انتهای مطلب ما را همراهی نمایید.

پارسیان تولید کننده سینی کابل صنعتی و ساختمانی

سینی کابل پارسیان تولید کننده برتر سینی کابل در ایران

گروه صنعتی سینی کابل پارسیان با سابقه‌ای بالغ بر 15 سال در زمینه تولید، ساخت سینی کابل و اتصالات استاندارد آن در بازار لاله زار تهران مشغول به فعالیت است.

از مهم‌ترین دلایل انتخاب پارسیان بعنوان بهترین برند در این صنعت می‌توان به:

  • مشاوران متخصص و حرفه‌ای
  • طراحی و ساخت با دقت بالا
  • تضمین کیفیت
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • کیفیت بالای تولیدی ورق سینی کابل

اشاره نمود.

سازنده انواع مدل‌های سینی کابل و اتصالات در تهران

شرکت سینی کابل پارسیان در زمینه طراحی سینی کابل و تولید انواع سینی کابل، تراکینگ، بازوهای نگهدارنده، براکت و سایر تجهیزات سینی برق دارای سوابق درخشان و کارآمد است.

از مجموعه محصولات پارسیان در زمینه تولید سینی کابل می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • نردبان کابل
  • سینی کابل استیل
  • سینی کابل پلاستیکی

تولید کننده سینی کابل در تهران

لازم به ذکر است که این تولیدی، بنا به درخواست مشتری شاخه‌های 2 متری سینی کابل را نیز در خط تولید خود قرار داده است.

مجموعه صنعتی پارسیان، اتصالات و متعلقات سینی برق را نیز در انواع زیر تولید و عرضه می‌نماید.

  • زانوی سینی کابل گالوانیزه
  • پایه سینی کابل
  • سی چنل سرد و گرم
  • ریل و بست چنگالی

از دیگر محصولات کارگاه تولید کننده سینی کابل پارسیان می‌توان به: جعبه تقسیم فلزی برق، لوله فولادی برق، پریز کف خواب و لوله فلکسیبل اشاره نمود.

گفتنی است: این گروه صنعتی، داکت فلزی و سینی کابل مشبک را نیز در رنگ‌ها و سایزهای2 متری و 3 متری، و در ضخامت‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌کند.

لیست قیمت سینی کابل برق پارسیان

آشنایی با معتبرترین برند تولیدی و ساخت سینی کابل گالوانیزه سرد و گرم علاوه بر آگاهی از انواع محصولات و چگونگی برتری آن با سایر رقبا، نیازمند دانستن قیمت‌های ارائه شده آن نیز خواهد بود.

از این رو لیست قیمت سینی کابل برند پارسیان در تیرماه سال 1403 برای مقایسه و انتخاب راحت‌تر شما عزیزان، قرار داده شده است.

لازم به ذکر است مبالغ زیر بر اساس شاخه‌های 2 متری سینی کابل و شامل 10 درصد تخفیف است.

  1. سینی کابل سایز 5 و ضخامت 1 با مبلغ 1575000 ریال
  2. سینی کابل سایز 10 و ضخامت 1 با مبلغ 2100000 ریال
  3. سینی کابل سایز 15 و ضخامت 1 با مبلغ 2625000 ریال
  4. سینی کابل سایز 20 و ضخامت 1 با مبلغ 3150000 ریال
  5. سینی کابل سایز 30 و ضخامت 1 با مبلغ 4200000 ریال

مبلغ سایر سایز سینی کابل تا اندازه 50 و با ضخامت‌های 07، 1.25 و 1.5 را می‌توانید در وبسایت سینی کابل پارسیان مشاهده نمایید.

پارسیان بهترین برند سینی کابل در لاله زار تهران

خرید اتصالات و متعلقات سینی برق از بهترین برند سینی کابل در لاله زار تهران

سینی کابل پارسیان با تولید انواع سینی کابل با ضخامت‌های مختلف (07، 1، 1.25 و 1.5)، طول (2 و 3 متری)، عرض و متریال باکیفیت بر پایه بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و متخصصین کارآمد، بعنوان بهترین برند تولید کننده سینی کابل در لاله زار تهران شناخته می‌شود.

شایان ذکر است سینی برق گالوانیزه سرد و گرم تولید شده در کارگاه صنعتی پارسیان کاملا ضد زنگ بوده و از دوام بالایی برخوردار است. به‌طوری که انواع سینی کابل گالوانیزه این برند را می‌توان در کلیه مناطق گرم و خشک و مرطوب و سرد براحتی به‌کار برد.

از مجموعه محصولات تولیدی پارسیان علاوه بر ساخت سینی کابل و نردبان کابل می‌توان به اتصالات و متعلقات سینی کابل چون: زانوی سینی کابل، ریل و بست چنگالی، پایه سینی کابل و … اشاره نمود.

در صورتی که شما همراهان عزیز به دنبال خرید سینی کابل باکیفیت و با قیمتی مقرون به صرفه هستید؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم که به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده، و در کنار قیمت‌های کاملا رقابتی از تخفیف‌ها و مشاوره رایگان متخصصین پارسیان بهره ببرید.

منبع: تولید کننده سینی کابل پارسیان

نوشته های مرتبط

//