دیواری ایرانی بهتره یا خارجی

کاغذ دیواری ایرانی بهتره یا خارجی؟ معرفی روش های خرید ارزان تر

چکیده : در این مقاله می‌خواهیم کاغذ دیواری ایرانی و خارجی را از جهات و جنبه‌های مختلف بررسی کنیم و در نهایت راهکاری هوشمندانه برای خرید ارزان تر کاغذ دیواری ارائه دهیم.

بیشتری افرادی که می‌خواهند برای منزل یا دفتر کار خود، کاغذ دیواری بخرند، برای عناصر کیفیت و ماندگاری، اهمیت زیادی قائل هستند. این افراد، همگی به زیبایی محصول و قیمت مناسب و منطقی آن هم اهمیت می‌دهند و ترجیحاً دوست دارند که فروشنده، کیفیت محصول را برایشان تضمین کند. چنین مشتریانی در هنگام خرید کاغذ دیواری، معمولاً بر سر یک دوراهی قرار می‌گیرند: کاغذ دیواری ایرانی بهتره یا خارجی؟

در این مقاله می‌خواهیم کاغذ دیواری ایرانی و خارجی را از جهات و جنبه‌های مختلف بررسی کنیم و در نهایت راهکاری هوشمندانه برای خرید ارزان تر کاغذ دیواری ارائه دهیم. در صورتی که شما هم خواهان خرید کاغذ دیواری باکیفیت، ماندگار و با قیمت مناسب هستید و بین محصولات ایرانی و خارجی، مردد مانده‌اید، این مقاله می‌تواند کلیه ابهام‌ها را از ذهن‌تان بزداید تا بتوانید انتخاب درستی رقم بزنید.

کیفیت؛ یکی از فاکتورهای مهم برای مقایسه کاغذ دیواری ایرانی و خارجی

اولین فاکتور برای مقایسه کاغذ دیواری ایرانی و خارجی، کیفیت است. طبیعی است که کاغذ دیواری اروپایی، نسبت به مدل‌های ایرانی، کیفیت بالاتری دارد؛ اما سوال اینجاست: آیا در ایران می‌توان به کاغذ دیواری خارجی اصل و اورجینال دست پیدا کرد؟ آیا خرید نسخه اصل پوستر دیواری خارجی در ایران، راحت و بی‌دردسر است؟

قطعاً خرید نسخه اصل کاغذ دیواری خارجی در ایران، دشوار است. متأسفانه در سال‌های گذشته بعضی فروشندگان، محصولات تقلبی و بی‌کیفیت را به عنوان کاغذ دیواری خارجی اصل به مشتریان فروخته‌اند؛ ولی وقتی محصول روی دیوار نصب شده و مدتی از نصب آن گذشته، تقلبی و بی‌کیفیت بودن آن بر همه آشکار شده است.

از طرفی شرکت‌ها و کارخانجات کاغذ دیواری ایرانی در سال‌های گذشته، پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته‌اند و توانسته‌اند محصولات باکیفیت، ماندگار و رضایت‌بخشی روانه بازار کنند و مشتریان بسیاری را برای خرید محصولات خود متقاعد کنند. در صورتی که قصد دارید کاغذ دیواری باکیفیت خریداری کنید، بهتر است سراغ محصولات ایرانی بروید؛ چون امکان خرید محصولات اصل و با کیفیت عالی در ایران وجود دارد. این در حالی است که نمی‌توان از اصل بودن و کیفیت عالی کاغذ دیواری و پوستر دیواری خارجی مطمئن بود.

قیمت؛ فاکتور دیگری که کاغذ دیواری ایرانی و خارجی را از هم متمایز می‌کند

قیمت کاغذ دیواری

یکی دیگر از عوامل دیگری که مشتریان ایرانی را برای خرید کاغذ دیواری ایرانی متقاعد می‌کند، قیمت کاغذ دیواری ایرانی است. در حال حاضر قیمت کاغذ دیواری خارجی اصل و اورجینال، بالاتر از قیمت کاغذ دیواری ایرانی است؛ به همین دلیل مشتریان ایرانی ترجیح می‌دهند که جنس باکیفیت ایرانی را با قیمتی مناسب و منطقی خریداری کنند.

در صورتی که با فروشگاه‌های معتبر فروشنده کاغذ دیواری خارجی آشنا هستید و مشکلی از نظر قیمت ندارید، می‌توانید کاغذ دیواری خارجی خریداری کنید؛ ولی اگر دنبال کیفیت عالی هستید و می‌خواهید کاغذ دیواری با این کیفیت را با قیمت مناسب و ارزان بخرید، پیشنهاد ما به شماکاغذ دیواری ایرانی والینو است.

دسترسی آسان؛ نکته دیگری که برتری کاغذ دیواری ایرانی را نشان می‌دهد

یکی دیگر از دلایل برتری کاغذ دیواری ایرانی به مدل‌های خارجی در ایران، دسترسی آسان است. به هر فروشگاه ایرانی که سر بزنید، معمولاً آمیزه‌ای از کاغذ دیواری‌های ایرانی و خارجی را در اختیار دارد؛ ولی محصولات ایرانی از نظر تنوع مدل‌ها، قاعدتاً برتر هستند.

وضعیت کاغذ دیواری در بازار ایران، روز به روز بیشتر می‌شود و تعداد شرکت‌های تولیدکننده کاغذ دیواری ایرانی هم صعودی است. با این تفاصیل، دسترسی به کاغذ دیواری ایرانی خیلی راحت‌تر از کاغذ دیواری خارجی است. توجه داشته باشید که علاقه‌مندان به خریدکاغذ ایرانی، به‌آسانی می‌توانند به محصول مورد نظرشان دسترسی پیدا کنند؛ ولی خرید محصول خارجی باکیفیت و اصل، نیاز به بررسی، جستجو و تحقیق بیشتری دارد.

ارائه ضمانت کیفیت؛ کاری که برخی از فروشگاه‌های تخصصی ایرانی انجام می‌دهند

یکی از معایب خرید کاغذ دیواری خارجی، این است که هیچ ضمانت کیفیتی برای این محصولات وجود ندارد. فروشنده داخلی، محصول خارجی را در فروشگاه خود موجود می‌کند و می‌فروشد؛ ولی هیچ تضمینی بابت کیفیت محصول ارائه نمی‌دهد؛ مگر اینکه محصول، متعلق به برندهای معتبر باشد که در این صورت، قیمت آن واقعاً بالا خواهد بود و همه اقشار جامعه، مایل به خرید آن نخواهند بود.

این در حالی است که کاغذ دیواری ایرانی باکیفیت و حرفه‌ای با ضمانت کیفیت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. البته اگر می‌خواهید کاغذ دیواری باکیفیت با ضمانت خریداری کنید، لازم است به فروشگاه‌های تخصصی و خوش‌نام کاغذ دیواری مراجعه کنید. در انتهای مقاله دو مورد از فروشگاه‌های معتبر و تخصصی کاغذ دیواری و پوستر دیواری ایرانی را معرفی خواهیم کرد تا در صورت تمایل بتوانید با خاطری آسوده، کاغذ دیواری ایرانی با ضمانت کیفیت خریداری کنید.

امکان چاپ طرح دلخواه روی کاغذ دیواری؛ مزیت دیگر کاغذ دیواری ایرانی

مزیت دیگری که کاغذ دیواری ایرانی نسبت به مدل خارجی دارد، چاپ طرح دلخواه روی کاغذ دیواری است. در حال حاضر جنس‌های مختلفی برای کاغذ دیواری وجود دارد و می‌توان طرح دلخواه را روی جنس مورد نظر چاپ کرد و در اختیار مشتری قرار داد. قیمت جنس‌های مختلف کاغذ دیواری با یکدیگر متفاوت است. شرکت‌های ایرانی می‌توانند طرح مورد نظر مشتری را به فراخور توان مالی مخاطب، روی جنس مناسبی چاپ کنند و در اختیارش قرار دهند. قاعدتاً هر چه توان مالی مشتری بیشتر باشد، کیفیت و ماندگاری کاغذ دیواری هم بیشتر خواهد شد.

در حال حاضر شرکت‌ها و فروشگاه‌های مختلفی مثل فروشگاه منزل و والینو، در زمینه چاپ طرح دلخواه مشتریان روی کاغذ دیواری فعالیت می‌کنند؛ بنابراین در صورت تمایل به خرید این مدل از پوستر دیواری‌ها و کاغذ دیواری‌ها، می‌توانید خیلی راحت می‌توانید به فروشگاه‌های آنلاین یا حضوری معتبر و خوش‌سابقه مراجعه کنید.

در ایران، امکان خرید کاغذ دیواری خارجی با طرح دلخواه وجود ندارد؛ چون شرکت‌های خارجی در ایران نمایندگی ندارند و نمی‌توانند طرح دلخواه شما را روی کاغذ دیواری چاپ کنند و در اختیارتان قرار دهند.

کمک به اشتغال و تولید داخلی با خرید کاغذ دیواری ایرانی باکیفیت و درجه‌یک

با خرید کاغذ دیواری ایرانی به تولید داخلی و اشتغال کارگران ایرانی کمک می‌کنیم و باعث می‌شویم که شرکت‌ها و کارخانه‌های تولیدکننده کاغذ دیواری، با اشتیاق بیشتری به راه خود ادامه دهند و محصولات درجه‌یک و باکیفیتی روانه بازار کنند. در سال‌های گذشته، خلاقیت شرکت‌ها و کیفیت محصولات کارخانجات ایرانی، به میزان چشمگیری افزایش یافته است و در صورت تداوم حمایت مشتریان ایرانی، در سال‌های آتی شاهد بهبود کیفیت محصولات ایرانی خواهیم بود.

کلام آخر: کاغذ دیواری ایرانی بهتره یا خارجی؟

کاغذ دیواری ایرانی بهتره یا کاغذ دیواری خارجی

در این مقاله، مقایسه‌ای جامع بین کاغذ دیواری ایرانی و خارجی انجام دادیم. امیدواریم نکاتی که در مورد هر دو مدل کاغذ دیواری بیان کردیم، به شما کمک کند که انتخابی درست و هوشمندانه رقم بزنید.

در صورتی که قصد خرید کاغذ دیواری ایرانی یا خارجی دارید، پیشنهاد می‌شود به فروشگاه‌های معتبر و تخصصی مراجعه کنید؛ فروشگاه‌هایی که کیفیت محصولات خود را تضمین می‌کنند تا شما بتوانید با خاطری آسوده، محصول را خریداری کنید.

 

 


پایان مطلب


 

 

لینک مطلب مرتبط و مفید

نوشته های مرتبط

//